
ŁAZIENKA PLUS
Kampania wizerunkowa Mobile Rich Media
Na zlecenie Urzędu Statystycznego w Poznaniu zrealizowaliśmy kampanię online w kanale Facebook, przypominającą o obowiązku spisania się w Narodowym Spisie Powszechnym 2021. Zaproponowaliśmy odważną komunikację. Dzięki temu, poza realizacją KPI, w kampanii udało się uzyskać ponad 600 reakcji, ponad 600 komentarzy i ponad 400 udostępnień. Klient zwrócił uwagę na zdecydowany wzrost trafficu offline w wielkopolskich punktach Urzędu Statystycznego, a wiele przybyłych osób odwoływało się do naszej kampanii.
Kampania wizerunkowa Mobile Rich Media
Techniczna strona internetowa z funkcją filtrowania produktów
Strona internetowa z systemem CMS
Projekt edukacyjny
Produkcja stron internetowych i sklepu internetowego
Kampania na Facebooku
Obsługa kreatywna
Kompleksowa obsługa kreatywna i graficzna sklepu
Strona internetowa w CMS Wordpress zintegrowana z platformą B2B
Produkcja Landing Page’a
Kampania społeczna
Kompleksowa obsługa marketingowa
Obsługa graficzna
Kampania zasięgowa
Kampania leadowa