Uniwersytety
WSB Merito

Klient:
Uniwersytety
WSB Merito
Case Study: Kampania rekrutacyjna online dla Uniwersytetów WSB Merito
Strona internetowa: www.merito.pl
WSB Merito to największa grupa prywatnych uczelni w Polsce, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Studenci uczelni mogą spokojnie pogodzić życie zawodowe ze studiami, tak żeby zachować work-life balance. Do tej pory zaufało im już 550 000 studentów i absolwentów.
Case Study
Cele projektu
Współpracę z WSB Merito (wtedy jeszcze jako Wyższa Szkoła Bankowa) zaczęliśmy w trudnym czasie pandemii. Klasyczne działania rekrutacyjne, takie jak spotkania w szkołach czy targi edukacyjne, wypadły z obiegu. Największym wyzwaniem był brak bezpośredniego kontaktu z maturzystami, kluczową grupą z perspektywy rekrutacji. Naszym zadaniem było stworzenie kampanii online, która realnie dotrze do uczniów ostatnich klas szkół średnich i wygeneruje leady.
Nasze podejście
Merito potrzebowało rozwiązania, które zadziała szybko i skutecznie. Zaprojektowaliśmy kompleksową kampanię w środowisku Meta, łączącą reklamę z dopracowaną oprawą kreatywną. Przygotowaliśmy dedykowany Landing Page z formularzem kontaktowym i systemem do obsługi leadów. Dlatego dorzuciliśmy konkret – tablice matematyczne, poradnik maturzysty, gadżety, vouchery do kina Helios i do Empiku. To, co działa i zostaje w głowie.
Efekt
Strategia zadziałała i to konkretnie. Kampania nie tylko spełniła swoje zadanie w czasie pandemii, ale była kontynuowana również później. Dziś cały czas współpracujemy z WSB Merito, wspierając ich w kolejnych akcjach i projektach promocyjnych.